הדברת נמלים טבעית

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת נמלים טבעית

מצאתם תילי חול בחצר הבית או העסק ואתם חושבים שיש לכם בעיית נמלים מתפתחת? הזמינו לכם שירות הדברת נמלים טבעית של המרכז להדברת נמלים. אנחנו מומחים בטיפול בכל סוגי בעיות הנמלים שיכולות להיות לכם בסביבה. הזמינו עוד היום שירות ללא תחרות של מומחים אמיתיים בכל הקשור לנמלים.

יש לכם נמלים בבית? הדברת נמלים טבעית מיועדת לכל מי שסובל מהופעה של נמלים בעונת האביב- קיץ מחפש פתרונות טבעיים שאינם כוללים שימוש בחומרי הדברה כימיים. חברת הדברה מקצועית מציעה שירותי הדברה טבעית לשביעות הרצון של לקוחות רבים.

צריכים שירותי הדברת נמלים טבעית? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-805-0636
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

הדברת נמלים טבעית

מחירון שירותי הדברת נמלים טבעית

המרכז להדברת נמלים מספק לכם צוות מסור ומקצועי המגיע לשטח עם ציוד מודרני המיועד לטפל בכל סוגי הנמלים בסביבת הבית או העסק. המחירים שלנו מותאמים לכל לקוח וכל סוג של בעיית נמלים הקיימת אצלכם בבית. אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים וירוקים שאינם פוגעים בסביבה ובחיות הבית. מגוון שירותים רחב אפשר למצוא באתר שלנו בלשונית השירותים שלנו ואתם מוזמנים להכנס ולהזמין את השירות שאתם צריכים.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים טבעית בחצר של בית פרטי.₪400הדברנו כמה קיני נמלים בעזרת שימוש בתמצית עלי דפנה וחומר ירוק.
הדברה טבעית של נמלים בחצר של בית.₪560בעזרת תמצית קינמון מנענו הגעה של הנמלים לאזור הבית.
הדברה טבעית של קן נמלים בחצר בניין רב קומות.₪350חומר המועשר בויטמין סי מקליפות הדרים הוא דוחה מצויין של נמלים.
הדברה טבעית של נמלים בחצר בית עסק.₪450ביצענו הדברת נמלים בחצר של בית עסק בשיטה טבעית, הנמלים לא חזרו כל השנה.
הדברה טבעית של נמלים בחצר דירת גן.₪360לקוחה הזמינה הדברת נמלים לאחר שמצאה נמלים בכל חדרי הבית, הנמלים הגיעו מקן שהיה בגינה.

כיצד אפשר לבצע הדברת נמלים טבעית ללא חברת הדברה?

יש לכם נמלים בבית ואתם מעוניינים לשים לזה סוף? אם מדובר על רמת נגיעות קטנה של נמלים, הרי אין צורך להזמין חברת הדברה אשר תעשה שימוש בחומרי הדברה כימיים, אלא אפשר לנסות ולבצע הדברת נמלים טבעית באמצעות חומרים שונים שיש לכל אחד בבית. 

מהם החומרים השונים?

שימוש במקלות קינמון: אם אתם סובלים מהופעה של נמלים בבית, הרי באמצעות מקלות קינמון ניתן להרחיק את הנמלים. מדובר על שיטת הדברה טבעית המאפשרת לכם לא לראות נמלים באמצעות שימוש במקלות קינמון. אמנם מקלות קינמון מוסיפים טעם רב בתה, אבל גם יעילים במקרה בו יש לכם נמלים. אם יש לכם מכת נמלים בבית, ניתן לפזר מקלות קינמון וכך לא תראו נמלים.  

שימוש בעלי דפנה: על מנת להעלים נמלים תוכלו לעשות שימוש בעלי דפנה. שימוש בעלי דפנה יבטיח כי לא תראו נמלים. 

שימוש בחומץ: מדובר על אחת השיטות היעילות ביותר להרחקה של נמלים. אם יש לכם בבית חומץ, הרי כך ניתן להרחיק נמלים בדרך טובה ואיכותית. נמלים לא אוהבות את הריח ולכן מדובר על חומר הדברה יעיל במיוחד. חשוב לערבב מים ביחד עם החומץ ולמרוח באזורים בהם ראיתם את הנמלים. 

קליפות הדרים: אפשר לקחת קליפות הדרים ולמרוח במקומות בהם ראיתם נמלים. אפשרות נוספת היא להרתיח את הקליפות בסיר עם מים, לקרר את הנוזל ולהעביר לשפריצר וכך לרסס במקומות בהם ראיתם נמלים. 

שימוש בפלפל שחור: נוסף על זאת, ניתן לעשות שימוש בפלפל שחור על מנת לבצע הדברה טבעית ולהשיג את התוצאה הרצויה. 

נמלה פלפל שחור/פולי קפה/אבקת כביסה – לכולם אותו אפקט בהרחקת נמלים וגם אותה שיטת שימוש: פשוט פזרו מעט באיזור של קיני נמלים או איפה שנתקלתם בהן, זה אמור לעשות את העבודה.

תוך כמה זמן ניתן לראות את תוצאות ההדברה הטבעית?

במידה ותבחרו לבצע הדברת נמלים טבעית, עולה השאלה תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות באמצעות שימוש בחומרי הדברה טבעיים שיש בבית ולא באמצעות שימוש בחומרים כימיים המזיקים לבריאות? התשובה היא כי כדאי להמתין מספר שעות ולראות האם ההדברה עובדת. 

חשוב לציין, אם ניסיתם לבצע הדברה באמצעות מקלות קינמון וזה לא עבד, הרי אפשר לעבור לשיטה באמצעות חומר אחר ולראות האם זה עובד. יתרה מכך, ניתן לפזר את החומר לא רק במקומות בהם ראיתם נמלים אלא בכל הבית. 

מה כוללת הדברת נמלים באמצעות ג'ל?

במידה וניסיתם לבצע הדברת נמלים טבעית באמצעות שימוש בחומרים טבעיים שיש בבית, הרי אפשר לבצע הדברה באמצעות ג'ל. מדובר על שיטה הנחשבת טבעית וניתן לבצע את ההדברה לבד ללא צורך בחברת הדברה מקצועית. אם יש לכם נמלים בבית, ניתן לגשת לחנויות שונות ולקנות את החומר ולהניח במקומות בהם ראיתם נמלים. שימו לב, ניתן לקנות את החומר לבד ואין צורך ברישיון הדברה או הסמכה למטרת ביצוע הדברה.  

שימוש: את הג'ל מזריקים במקומות בהם יש נמלים כמו ארונות, מגירות וליד קן נמלים.

כמות: חשוב ביותר להזריק את החומר בכמות קטנה על מנת לראות תוצאות.

כאשר תפזרו את החומר בכמות קטנה, הנמלים יחשבו כי מדובר על אוכל, הן יקחו את הפתיון לקן ושאר הנמלים יאכלו ממנו וכך ימותו תוך זמן קצר.

שאלות נפוצות

לטיפול בבעיה של הדברת נמלים בחצר מתקשרים למרכז להדברת נמלים עוד היום, אנחנו נגיע תוך זמן קצר ונפתור לכם את הבעיה.

זמן ההגעה הממוצע שלנו בכל רחבי הארץ עומד על כ-חצי שעה מרגע הקריאה.

כן, בסיום כל פעולת הדברה אנו מעניקים תעודת אחריות שהבעיה נפתרה והנמלים לא יחזרו.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום