הדברת נמלים בחולון

תוכן עניינים

הדברת נמלים בחולון

המטבח שוב מלא בנמלים ואתם לא יודעים כיצד להפטר מהן? יש לכם קן נמלים מאחורי אחד מארונות הבית וצריך מומחה שיימצא אותו? עם השירות המקצועי של המרכז להדברת נמלים אתם יכולים לישון בשקט, אנחנו מספקים שרות הדברת נמלים בחולון בכל ימות השבוע ובכל חלקי העיר. התקשרו אלינו ואנו נגיע עם ציוד חדיש וצוות מקצועי ונפתור לכם את בעיית הנמלים בבית במשרד או בעסק.

הנמלים כבר כאן וניתן לראותן בכל מקום בבית, בין אם מדובר על הפאנלים או במטבח. אין ספק כי נמלים מהוות מטרד רציני ולכן חשוב ביותר להקדיש זמן לביצוע הדברת נמלים בחולון. הדברה מקצועית באמצעות חברת הדברה תשים סוף להשתלטות של נמלים על הבית שלכם.

צריכים שירותי הדברת נמלים בחולון? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי גבעתיים ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי חולון ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-805-0636
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

הדברת נמלים בחולון

מחירון שירותי הדברת נמלים בחולון

המרכז להדברת נמלים מספק לכם צוות מסור ומקצועי המגיע לשטח עם ציוד מודרני המיועד לטפל בכל סוגי הנמלים בסביבת הבית או העסק. המחירים שלנו מותאמים לכל לקוח וכל סוג של שריצה הקיימת אצלכם בבית. אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים וירוקים שאינם פוגעים בסביבה ובחיות הבית. מגוון שירותים רחב אפשר למצוא באתר שלנו ואתם מוזמנים להכנס ולהזמין את השירות שאתם צריכים.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים ממטבח של בית בחולון.₪280מצאנו מאחורי הארון שמתחת לכיור קן נמלים גדול, ביצענו הדברה של הקן.
הדברה של נמלים בבית קפה בחולון.₪560בעל בית הקפה החליט להזמין הדברת נמלים, העסק חזר לפעול עוד באותו היום.
הדברה של קן נמלים בדירת מרתף בחולון.₪350הגענו למרתף עם שריצה קשה של נמלים מסוג בנאית ישראלית, ההדברה בוצעה בכל חלקי המרתף.
הדברה של נמלים חומות בחנות מכולת.₪450הגענו לחנות שבה נמלים רבות, הדברנו את הנמלים וסתמנו את החור ממנו נכנסו לחנות.
הדברה של נמלים בדירת גן בחולון.₪360לקוחה הזמינה הדברת נמלים לאחר שמצאה נמלים בכל חדרי הבית.

היכן ממוקם קן נמלים בבית?

נמלים פעילות כל השנה, אבל בעונת הקיץ ניתן לראות נוכחות מוגברת של נמלים. נמלים מתחילות להופיע בתחילת חודש אפריל ופועלות עד חודש אוקטובר. השיא שלהן בין החודשים יולי- אוגוסט. לפעמים הדברה בלבד באמצעות חומרים ביתיים לא תפתור את הבעיה ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירות של הדברת נמלים בחולון על ידי חברה מקצועית. 

ברוב המקרים הקן של הנמלים יהיה ממוקם בתוך קירות הבית וגם מתחת לאדמה. אם זיהיתם נמלים בבית, חשוב ביותר לא לנסות לבצע הדברה לבד אלא לקרוא לשירותי הדברה מקצועיים על מנת להיפטר מנמלים כמה שיותר מהר.  

האם אפשר לפזר פתיונות ג'ל לבד?

נשאלת השאלה האם אפשר לפזר פתיונות ג'ל לבד או שמא יש להיעזר בשירותי הדברת נמלים בחולון? התשובה לשאלה תלויה ברמת נגיעות. ככל שרמת הנגיעות תהיה גבוהה יותר, אז יהיה כדאי להסתייע בשירותי הדברה מקצועיים. מאידך, אם יש כמות קטנה של נמלים, הרי ניתן לפזר פתיונות ג'ל לבד על מנת להרחיק את הנמלים מהמקום. 

אילו יתרונות יש לפיתיונות ג'ל: 

אובדן תחושת רעב: כאשר הנמלים לוקחות את הפיתיונות לקן, הן אוכלות את הפיתיונות ומאבדות את תחושת הרעב. 

בהתאם לסוג נמלים: ניתן למצוא מספר פיתיונות ובין היתר פיתיונות מסוג זה בהתאם לסוג הנמלים. 

התאמה בהתאם לעונת השנה: על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר חשוב להתאים את הפיתיונות בהתאם לעונת השנה.

שימו לב, במידה ואתם בוחרים לעשות שימוש בפיתיונות, הרי לא מומלץ לבצע שימוש בחומרי הדברה במקביל. שימוש בחומרי הדברה במקביל עשוי לפגוע בפעולת ההדברה. המטרה של ההדברה היא לגרום להרג של הנמלים ואילו שימוש בפיתיונות הוא להוביל את הנמלים לקן. כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה במיוחד, הרי יש להזמין צוות הדברה מוסמך ומקצועי על מנת לראות את התוצאה הטובה ביותר. צוות מדבירים מקצועי יקפיד לעשות שימוש בחומרי הדברה מורשים מטעם המשרד להגנת הסביבה וכן יפגין בקיאות ברמה גבוהה בחומרים שונים ואף ישמח להעניק לכם הסבר מפורט על השימוש בחומרים השונים. 

כמה תעלה הדברת נמלים בבית פרטי?

מתגוררים בבית פרטי ויש לכם מתקפת נמלים? אין ספק כי מדובר על מקרה לא נעים וחשוב ביותר להסתייע בשירותי הדברת נמלים בחולון. בשנים האחרונות בחולון ניתן לראות לא מעט בתים פרטיים וחשוב ביותר שבעלי הבתים ידאגו לבצע הדברה על מנת להעלים את הנמלים. נמלים נמצאות בארונות סוכר וקפה, מגיעת למגירת לחם וברגע שהן נמצאות בתוך הבית הן יכולות להגיע למקומות שונים כמו למשל לתנור ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירותיה של חברת הדברה מקצועית.  

על מנת למנוע את ההגעה שלהן כדאי להקפיד לסגור היטב את הארונות ולשמור על המזונות בתוך ארונות וקופסאות. חשוב להקפיד על ניקיון יסודי של הארונות. מה באשר לאחריות? נציין כי האחריות על הדברת נמלים היא לתקופה של חצי שנה ותקפה רק בתוך הבית ולא מחוץ לבית. במסגרת שיחה מקדימה עם חברת הדברה כדאי לברר את נושא האחריות ולוודא כי אתם אכן זכאים לקבלת אחריות על ההדברה. כאשר תינתן לכם אחריות תוכלו לפנות לחברת ההדברה לכל שאלה ולקבל מענה מקיף.

שאלות נפוצות

לטיפול בבעיה של הדברת נמלים מתקשרים למרכז להדברת נמלים עוד היום, אנחנו נגיע תוך זמן קצר ונפתור לכם את הבעיה.

זמן ההגעה הממוצע שלנו בעיר חולון עומד על כ-חצי שעה מרגע הקריאה.

כן, בסיום כל פעולת הדברה אנו מעניקים תעודת אחריות שהבעיה נפתרה והנמלים לא יחזרו.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום