הדברת נמלים בחצר

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי הדברת נמלים בחצר

מצאתם תילי חול בחצר הבית או העסק ואתם חושבים שיש לכם בעיית נמלים מתפתחת? הזמינו לכם שירות הדברת נמלים בחצר של המרכז להדברת נמלים. אנחנו מומחים בטיפול בכל סוגי בעיות הנמלים שיכולות להיות לכם בסביבה. הזמינו עוד היום שירות ללא תחרות של מומחים אמיתיים בכל הקשור לנמלים.

נמלים עשויות להגיע לגינה בשל הצטברות של מים, הן נמשכות לסוגים שונים של מזון, לרבות מזון של בעלי חיים. במידה ובעלי חיים פיזרו מזון בחצר, נמלים יכולות להגיע להריח את המזון. הדברת נמלים בחצר תעשה על ידי חברה מקצועית ובה צוות מדבירים אשר יבחרו את השיטה המתאימה ביותר.

צריכים שירותי הדברת נמלים בחצר? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-805-0636
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

הדברת נמלים בחצר

מחירון שירותי הדברת נמלים בחצר

המרכז להדברת נמלים מספק לכם צוות מסור ומקצועי המגיע לשטח עם ציוד מודרני המיועד לטפל בכל סוגי הנמלים בסביבת הבית או העסק. המחירים שלנו מותאמים לכל לקוח וכל סוג של בעיית נמלים הקיימת אצלכם בבית. אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים וירוקים שאינם פוגעים בסביבה ובחיות הבית. מגוון שירותים רחב אפשר למצוא באתר שלנו בלשונית השירותים שלנו ואתם מוזמנים להכנס ולהזמין את השירות שאתם צריכים.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים בחצר של בית פרטי.₪400הדברנו כמה קיני נמלים בחצר בית פרטי לבקשת בעלת הבית שסבלה שנים מנמלים.
הדברה של נמלים בחצר של בית.₪560ביצענו הדברה של נמלים בחצר בית לבקשת לקוח, ההדברה נעשתה בעזרת חומרים ירוקים.
הדברה של קן נמלים בחצר בניין רב קומות.₪350הדברנו כמה קיני נמלים בחצר בית פרטי בעיר אשקלון, ההדברה בוצעה ביום אחד.
הדברה של נמלים בחצר בית עסק.₪450ביצענו הדברת נמלים בחצר של בית עסק, הנמלים לא חזרו כל השנה.
הדברה של נמלים בחצר דירת גן.₪360לקוחה הזמינה הדברת נמלים לאחר שמצאה נמלים בכל חדרי הבית, הנמלים הגיעו מקן שהיה בגינה.

הדברת נמלים בחצר- האם אפשר לעשות שימוש בשיטות טבעיות?

הימצאות נמלים בחצר עשויה להשפיע על מראה החצר. אם אתם משקיעים במראה החצר, הרי שיירה של נמלים אשר תופיע פתאום תשנה את מראה החצר ולכן חשוב ביותר לוודא כי המטרד יטופל על ידי מדבירים מוסמכים. 

סובלים מנמלים בחצר? הדברת נמלים בחצר תעשה באמצעות מדבירים מוסמכים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. עם זאת, יש לכם אפשרות לבחון מספר שיטות הדברה טבעיות העשויות להרחיק נמלים מהגינה שלכם. 

כעת נפרט את השיטות השונות:

טלק תינוקות: אין מדובר על חומר המיועד לתינוקות בלבד אלא על חומר המסייע להרחקה של נמלים. מדובר בחומר הפוגע בחוש הריח של הנמלים. ריח של טלק תינוקות גורם לשיבוש של מערכת הניווט של נמלים ופוגע ביכולת התקשרות שלהן. במידה ואתם חושדים שיש בחצר שביל של נמלים, ההמלצה היא לפזר טלק על השביל וכן להגיע לקן הנמלים ולדאוג לפיזור טלק בקן הנמלים על מנת לא לראות נמלים יותר.

שימוש בתרכיז חומץ: אם חשבתם כי חומץ מיועד אך ורק לניקיון הבית, הרי אין זה נכון ומדובר בחומר אשר ניתן לעשות בו שימוש על מנת להרחיק נמלים. מעבר ליתרונות של החומץ בניקיון אסלה או אמבטיה, ניתן לעשות בו שימוש גם על מנת להרחיק נמלים. בעת השימוש בחומץ, הדבר גורם לשיבוש מערכת הריח של הנמלים. 

שימוש בקורנפלור: אוהבים לאכול קורנפלור? רבים אינם יודעים אבל מדובר באמצעי הרחקה של נמלים הנחשב לשיטה טבעית במסגרתה מרחיקים נמלים.

זאת ועוד, ניתן לעשות שימוש בקורנפלור על מנת להרחיק נמלים. יש לדאוג לפזר קורנפלור במקומות אליהם מגיעות נמלים. הן תאכלנה את הקורנפלור וכך ימצאו את מותן.  

כאמור, ניתן לעשות שימוש בשיטות טבעיות על מנת להרחיק את הנמלים,אבל כאשר יש רמת נגיעות גבוהה של נמלים, ההמלצה היא לא לקחת סיכון ולהסתייע בשירות של חברת הדברה מקצועית. 

ג'ל או הדברה כימית- שיטות מקצועיות להדברת נמלים

אם אתם לא רוצים לקחת את הסיכון ולעשות שימוש בשיטות טבעיות אלא רק בשיטות מקצועיות, הרי הדברת נמלים בחצר תכלול מספר שיטות. כעת נפרט את השיטות השונות:

פיתיונות ג'ל: מדובר בשיטה במסגרתה המדבירים מפזרים פיתיונות בחצר והנמלים מגיעות ואוכלות את הפיתיונות. הן לוקחות את הפיתיונות לקן וכך גורמות לחיסול הקן. מדובר בחומר אשר לוקח לו זמן להתפרק, אבל התוצאה היא חצר נקייה מנמלים. 

הדברה כימית: שיטה נוספת המיועדת לחיסול קן נמלים. בשל העובדה כי מדובר בחומרים בעלי רמת רעילות, רק מדבירים מקצועיים ידעו לבצע את ההדברה בצורה מקצועית תוך איתור הקן ושימוש בבגדים מתאימים לצורך ביצוע הדברה בצורה איכותית. מדובר בשיטה שנחשבת יעילה במקרים בהם המדבירים יודעים על הימצאות הקן. המדבירים יעקבו אחר הסימנים השונים של הנמלים במטרה לאתר את הקן ואז יבחרו לבצע הדברה על מנת להשמיד את הקן. 

על מנת לוודא כי אין לכם נמלים בחצר, כדאי לערוך שיחה מקדימה עם המדבירים במסגרתה לבחון מהי שיטת ההדברה המומלצת ביותר מבין השיטות השונות. מדבירים מוסמכים יוכלו להסביר לכם מדוע בחרו לעשות שימוש בשיטה מסוימת ולומר לכם מה כדאי לעשות לאחר ההדברה.

שאלות נפוצות

לטיפול בבעיה של הדברת נמלים בחצר מתקשרים למרכז להדברת נמלים עוד היום, אנחנו נגיע תוך זמן קצר ונפתור לכם את הבעיה.

זמן ההגעה הממוצע שלנו בכל רחבי הארץ עומד על כ-חצי שעה מרגע הקריאה.

כן, בסיום כל פעולת הדברה אנו מעניקים תעודת אחריות שהבעיה נפתרה והנמלים לא יחזרו.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום