הדברת נמלים בבת ים

תוכן עניינים

הדברת נמלים בבת ים

המטבח שוב מלא בנמלים ואתם לא יודעים כיצד להפטר מהן? יש לכם קן נמלים מאחורי אחד מארונות הבית וצריך מומחה שיימצא אותו? עם השירות המקצועי של המרכז להדברת נמלים אתם יכולים לישון בשקט, אנחנו מספקים שרות הדברת נמלים בבת ים בכל ימות השבוע ובכל חלקי העיר. התקשרו אלינו ואנו נגיע עם ציוד חדיש וצוות מקצועי ונפתור לכם את בעיית הנמלים בבית במשרד או בעסק.

הנמלים כבר כאן והן נחשבות לאורחות בלתי רצויות במטבח ובמקומות אחרים בבית. רבים אינם יודעים אבל נמלים בעלות כושר טיפוס והן יכולות להיכנס לבית ולהגיע גם לקומות הגבוהות. הדברת נמלים בבת ים תעשה על ידי חברת הדברה מקצועית אשר תגיע למקום ותבחן את התופעה.

צריכים שירותי הדברת נמלים בבת ים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בת ים ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי בת ים ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-805-0636
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

הדברת נמלים בבת ים

מחירון שירותי הדברת נמלים בבת ים

המרכז להדברת נמלים מספק לכם צוות מסור ומקצועי המגיע לשטח עם ציוד מודרני המיועד לטפל בכל סוגי הנמלים בסביבת הבית או העסק. המחירים שלנו מותאמים לכל לקוח וכל סוג של שריצה הקיימת אצלכם בבית. אנחנו משתמשים בחומרים טבעיים וירוקים שאינם פוגעים בסביבה ובחיות הבית. מגוון שירותים רחב אפשר למצוא באתר שלנו ואתם מוזמנים להכנס ולהזמין את השירות שאתם צריכים.

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים ממטבח של בית בבת ים.₪280מצאנו מאחורי הארון שמתחת לכיור קן נמלים גדול, ביצענו הדברה של הקן.
הדברה של נמלים בבית קפה בבת ים.₪560בעל בית הקפה החליט להזמין הדברת נמלים, העסק חזר לפעול עוד באותו היום.
הדברה של קן נמלים בדירת מרתף בבת ים.₪350הגענו למרתף עם שריצה קשה של נמלים מסוג בנאית ישראלית, ההדברה בוצעה בכל חלקי המרתף.
הדברה של נמלים חומות בחנות מכולת.₪450הגענו לחנות שבה נמלים רבות, הדברנו את הנמלים וסתמנו את החור ממנו נכנסו לחנות.
הדברה של נמלים בדירת גן בבת ים.₪360לקוחה הזמינה הדברת נמלים לאחר שמצאה נמלים בכל חדרי הבית.

למה חשוב לאתר קן נמלים במסגרת הדברת נמלים?

פעמים רבות הדברת נמלים בבת ים באמצעות אמצעים כימייים או באמצעות פיתיונות לא תספיק לבד, אלא יהיה צורך לאתר את הקן על מנת להשמיד את כל הנמלים בו.

חשוב ביותר להגיע למלכה: על מנת להגיע למצב שאין נמלים חשוב ביותר להגיע למלכה ואז תופסק אספקת המזון. כאשר מדבירים מנוסים יגיעו למלכה, כך תדעו כי לא תראו יותר נמלים בבית. בין אם מדובר במטבח או בין אם מדובר על חדר השינה, חשוב ביותר להזמין חברה מקצועית. 

מתחת לאדמה: במרבית המקרים הקן יהיה מתחת לאדמה וגם בתוך הקירות. כאשר נמלים מצויות בתוך הקירות, אי אפשר להתעלם מכך וחשוב ביותר להזמין חברת הדברה מקצועית אשר תדע כיצד לאתר את הנמלים במהירות רבה. 

רק חברת הדברה מקצועית תדע לאתר את הנמלים בצורה מקצועית וכך לשים סוף לנמלים במטבח או בכל מקום אחר בבית. חברת הדברה מקצועית תדע לאתר את הקן במהירות האפשרית ולבחור את אמצעי ההדברה המתאים בהתאם לעונת השנה. 

אילו סוגי פתיונות קיימים?

נוסף על חומרים כימיים, קיימים גם פתיונות שונים המתאימים לטובת הדברת נמלים בבת ים. מדובר על פיתיונות המיועדים להשמדת נמלים ולא באמצעות תרסיסי הדברה.

התאמת הפיתיון בהתאם לעונת השנה: חשוב ביותר להתאים את הפיתיונות בהתאם לעונת השנה. במידה והפיתיונות לא יהיו מתאימים, הרי התוצאה לא תהיה איכותית וכך תמשיכו לראות נמלים בבית.

סוגי פיתיונות: ניתן לראות פיתיונות שונים כמו ג'ל או אבקה. חברת הדברה מקצועית תדע להתאים את הפיתיונות המתאימים על מנת להפסיק את הופעת הנמלים.

אובדן תחושת רעב: הפיתיונות השונים בין אם מדובר על ג'ל או אבקה, גורמים לנמלים לאבד את תחושת הרעב עד שהן מוצאות את מותן. 

פיזור פיתיונות: לשאלה האם ניתן לפזר פתיונות לבד, התשובה היא לא. את הפיתיונות יש לפזר אך ורק באמצעות חברת הדברה מקצועית. כאשר חברת הדברה מקצועית תסייע בפיזור הפיתיונות תדעו כי התוצאה תהיה איכותית. המטרה של שימוש בפיתיונות היא להשאיר את הנמלים חיות ולגרום להן להגיע עם הפיתיונות לקן. 

חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה: כך או אחרת, חשוב ביותר לוודא כי חברת ההדברה תעשה שימוש בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. כאשר חברת הדברה  תעשה שימוש בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, כך תדעו כי בחרתם את החברה המקצועית ביותר.   

האם אפשר למנוע את ההגעה של הנמלים?

יש לכם נמלים בבית? במידה והתשובה היא כן, הרי חשוב ביותר לדעת כי יש דרכים למנוע הגעה של נמלים בבית רגע לפני הדברת נמלים בבית ים. חשוב לדעת, שימוש בפיתיונות ג'ל מיועד לשימוש כאשר נמלים נמצאות בבית. במידה ואתם רוצים למנוע מנמלים להגיע לבית, הרי כדאי לדאוג לפתרונות אחסון איכותיים.

אם יש לכם מוצרי מזון, הרי כדאי לא להשאיר אותם על השיש אלא לדאוג לאחסן אותם במקומות סגורים על מנת לא לאפשר לנמלים להגיע. נמלים מגיעות לארונות קפה או סוכר וגם למגירת הלחם. ברגע שהן נמצאות בבית הן יכולות להגיע למקומות אחרים. מכאן, חשוב ביותר להקפיד על סגירה הרמטית תוך שילוב של ניקיון יסודי.

שאלות נפוצות

לטיפול בבעיה של הדברת נמלים מתקשרים למרכז להדברת נמלים עוד היום, אנחנו נגיע תוך זמן קצר ונפתור לכם את הבעיה.

זמן ההגעה הממוצע שלנו בעיר הרצליה עומד על כ-חצי שעה מרגע הקריאה.

כן, בסיום כל פעולת הדברה אנו מעניקים תעודת אחריות שהבעיה נפתרה והנמלים לא יחזרו.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום