הדברת נמלים בבית

תוכן עניינים

הדברת נמלים בבית

הדברת נמלים בבית עושים רק עם מקצוענים שמבינים בהדברת מזיקים וספציפית בנמלים המגיעות לבתים. נמלים בבית אינן מראה חיובי ומעידות על מקור אוכל חשוף המאפשר להן לשגשג. הזמינו עוד היום את המומחים של המרכז להדברת נמלים ואנחנו נפתור לכם את בעיית הנמלים מהשורש. 

הנמלים שוב כאן? אם הנמלים הפכו לאורחות קבועות בבית ואתם כבר מיואשים ולא יודעים מה לעשות, הרי יש פתרון. ההמלצה היא להזמין הדברת נמלים בבית על ידי חברת הדברה מקצועית. חברה מקצועית תדאג לבצע הדברה יסודית ולדאוג לחיסול של הקן בצורה מקצועית.

צריכים שירותי הדברת נמלים בבית? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-805-0636 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ

הדברת נמלים בבית

מחירון שירותי הדברת נמלים בבית

צוות מדבירים שלנו, בעלי הכשרה מקצועית ובעלי נסיון רב עם בעיות מזיקים מסוג נמלים כבר למעלה מעשור. המרכז להדברת נמלים מטפלים בכל בעיה ובכל היקף של נגע. אנו יודעים לזהות בדיוק את המצב ויודעים לבחור את האמצעי ההדברה הנכון ביותר לבעיה שלכם. המחירים של המרכז הוגנים ואנו מגיעים במהרה ואדיבות. הנכם מוזמנים להתרשם מסוגי השירותים שלנו ולבחור את סוג ההדברה הנכון בשבילכם. 

שירותמחירמידע נוסף
הדברת נמלים בבית פרטי450 ₪ הדברנו נמלים בבית פרטי לאחר שנמצאו נמלים בכל אחד מהחדרים.
הדברת נמלים בבית משפחה600 ₪ ביצענו הדברת נמלים במטבח של בית משפחה, הם חזרו לבית באותו היום, הנמלים לא.
הדברת נמלים במחסן בחיפה350 ₪ קן נמלים ענק שהתמקם בחצר הראה התכנות הגעה בזמן קצר אל המטבח הצמוד. בצענו ריסוס מקיף.
הדברת נמלים בבית בקומה שלישית500 ₪מצאנו חור קטן בפינת קיר המטבח ממנו הגיעו הנמלים, סתמנו את החור וביצענו ריסוס בבית.
הדברת קן נמלים בבית של זוג350 ₪מיקמנו פתיונות בנקודות מסויימות בבית כדי לעצור את מקור הגעת הנמלים.

האם אפשר לבצע הדברת נמלים בבית ללא הדברה?

למה יש לכם נמלים בבית? נמלים מגיעות לבית שלכם בחיפוש אחר מקורות מזון שונים. ברגע בו נמלה אחת תמצא מזון, היא תמהר להחזיר את המזון לקן ותיצור מסלול אליו יגיעו נמלים אחרות אשר יגיעו לקן במטרה לאכול את המזון. במהרה תמצאו נמלים רבות בבית שלכם ויהיה מדובר בבעיה קשה. במידה ויש מכת נמלים בבית, הרי חשוב ביותר לאתר את מקום הנמלים על מנת להיפטר מהן. 

במידה וניסיתם לעשות שימוש בתכשירי הדברה שונים על מנת לחסל את קן הנמלים אך ללא הצלחה, יש להניח כי ביום למחרת מצאתם את עצמכם מוקפים בנמלים והמשמעות היא כי לא היה מדובר בפתרון ארוך טווח אלא בדיוק להפך. 

הבסיס הוא המלכה: על מנת להשמיד את קן הנמלים בהצלחה רבה חשוב ביותר להגיע למלכה. הבסיס הוא המלכה ויש להגיע אליה על מנת לפגוע בקן הנמלים.

פיזור פיתיונות ג'ל: אם ניסיתם לעשות שימוש בחומרי הדברה וללא הצלחה, הרי מדבירים מקצועיים יעשו שימוש בחומרי הדברה איכותיים כמו פיתיונות ג'ל. מדובר בפיתיונות שנועדו לחסל את הקן. נמלים מביאות את הפיתיונות לקן ונותנות למלכה לאכול. התוצאה היא מוות של המלכה תוך מספר ימים והנמלים נאלצות לחפש קן אחר. 

אם כן, מדובר על אחת השיטות היעילות ביותר להדברה של נמלים. הדברת נמלים בבית תעשה אך ורק על ידי מדבירים מוסמכים אשר ברשותם רישיון הדברה וידע רב בתחום על מנת לבצע את ההדברה בצורה הטובה ביותר. במסגרת עבודתם של המדבירים הם ידעו לאתר את הקן במהירות האפשרית ולבחון האם יש באפשרותכם לבצע הדברה באמצעות תכשירים שונים או באמצעות פיתיונות ג'ל. 

איך אפשר להרחיק נמלים בשיטה טבעית ללא הדברה?

משתגעים מנוכחות של נמלים בבית? ישנן שיטות טבעיות המסייעות להרחקה של נמלים. רגע לפני הדברת נמלים בבית ניתן לבחון את השיטות השונות על מנת להרחיק נמלים בצורה טבעית ללא שימוש בחומרי הדברה. 

נענע: ניתן לפזר נענע במקומות בהם נמלים נמצאות וכך להרחיק אותן.

קינמון: נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש במקלות קינמון במטרה להרחיק נמלים. 

פלפל קאיין: אין מדובר רק על חומר המיועד רק לחיטוב הגוף אלא גם לחומר המיועד להרחיק נמלים בבית.

אמנם מדובר על חומרים יעילים להרחקה של נמלים, אבל אין תחליף להדברה מקצועית המתבצעת על ידי חברה איכותית. חברה איכותית תדע לבחור את שיטת ההדברה בהתאם לרמת נגיעות והמקום על מנת לבצע את ההדברה בהצלחה.

מהם חומרי הדברה מותרים לשימוש להדברת נמלים?

מזמינים הדברת נמלים בבית? חשוב לדעת כי קיימים חומרי הדברה מיוחדים המיועדים להדברה. מהם החומרים המותרים לשימוש?

 indoxacarb

bifenthrin, 

deltamethrin

fipronil או 

cypermethrin 

מדובר ברשימה של חומרים המיועדים לשימוש על ידי מדבירים מקצועיים בלבד. החומרים מחייבים ידע רב על מנת לעשות בהם שימוש ולכן רק מדבירים מוסמכים ידעו כיצד לעשות בהם שימוש. מנגד, לכם אין את הידע הדרוש לעשות בהם שימוש ולכן חל איסור על שימוש אישי על רק על שימוש מקצועי. רק מדבירים אשר עברו השכרה ארוכה יכולים לעשות שימוש בתכשירים בהצלחה רבה על מנת לסייע לכם להיפטר מנמלים לאורך זמן רב.

שאלות נפוצות

מחיר הדברת הנמלים נקבע בעיקר לפי היקף הבעיה, רמת הנגיעות, וגודל השטח המרוסס.

בהחלט. אנו מספקים את השירות בכל חלקי הארץ.

כמובן, אפשר לבצע הדברה ירוקה עם חומרים ללא ריח וידידותיים לסביבה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-805-0636

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום